Sovit för länge

Hej hjärtisar! Klockan är snart tolv och jag kan tänka mig att redan gå och lägga mig igen haha. Sov ifrån tio igårkväll till halv elva idag! Snacka om behövligt. Men det är antagligen därför som jag är trött nu med. Känner mig fortfarande extemt snurrig men det är antagligen på grund utav förkylningen som aldrig försvinner! Så idag skall jag bara ta det lugnt och möjligtvis åka ner och fixa mig en ny telefon äntligen! Beror på om Robin orkar köra ner mig det vill säga hihi.
 
Mer än så då? Ingenting speciellt händer. Jag jobbar heeeela helgen, igen, och det känns förjäkligt. Men vad skall man göra? Det är bara att se glad ut och göra det. Annars är ingenting planerat i helgen, förutom söndag. Det kommer bli en otroligt tung och jobbig dag, så det är nästan tur att jag jobbar. Men nu skall jag läsa lite i min bok, ha en fin dag ♥
 
Mys med Klara i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback