Fantasterna

Hej finisar! Sitter just nu i soffan och tittar på fantasterna på TV. Jättekonstigt program haha, nördar som är experter inom ett speciellt område vilket i dagens fall är Melodifestivalen. Idag har jag och Robin tvättat bilen, varit hemma hos mamma med alla syskon och ätit våfflor! Vi gjorde egen sylt och det blev jättegott. Glömde däremot att ta med mig kameran så det blev inga bilder. 
 
Efter våffellunchen åkte vi hem till Pålssons och åt nybakade bullar med vaniljkräm i. Så himla gott! Precis vad jag behövde hihi. Jag har fortfarande sån där jobbig molnande mensvärk som inte försvinner. Vad skall jag göra? Ingenting hjälper liksom. Men men, what to do. Känner mig trött som satan så skall nog sova om en stund, ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback