Sandra, nu jäklar

Hej vänner! Sitter nu äntligen hemma i soffan. Har haft en himla bra dag alltså! Idag fick jag träffa min blivande elev för första gången, Sandra. Så otroligt snäll och fin tjej! Vi har suttit hela dagen och gått igenom system, program och tagit samtal tillsammans. Vi var även och åt på I love Pizza! MUMS. Det var fanimej den godaste pizzan någonsin hihi. Det känns i vilket fall som att jag och Sandra kommer att trivas väldigt bra tillsammans de tre veckorna som vi kommer att driva runt med varandra.
 
Fastän det har varit en väldigt bra dag som sprungit iväg så känner jag mig helt slut nu! Jisses. Är verkligen helt slut i hela huvudet, tänk att det kan vara så ansträngande att lära ut! Haha. Men som sagt, dagen har gått enormt fort. Dessutom fick jag skjuts till Mölndal utav snälla Åsa, dock var tåget helt jäkla proppat så jag fick stå hela vägen till Lindome. Men vad skall man göra? På torsdag skall jag för övrigt tatuera mig, om jag har tur och får in lite cash innan dess. Är så himla taggad och längtar så det känns i hela kroppen! Åh.
Nu skall jag alldeles strax äta middag, sedan blir det till att kolla på Breaking Dawn part 2, igår tittade vi på Snow white and the huntsman så det  blev inte riktigt som planerat. Men så är livet ibland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback