Arn Tempelriddaren

Hej finisar! Vilken dag. Det började med att jag mötte upp Therese inne i stan klockan tolv! Vi gick till något café och satt där i flera timmar och bara tjatade. Tog igen en massa snack, sånt som vi missat under tiden vi varit ifrån varandra hihi. Det var supermysigt! När jag kom hem gosade jag med lilla Lucyhjärtat, hon är så himla söt. Bara sover, sover och sover i sängen. Helst skall hon ligga PÅ MIG och sova. Lilla snörpan! Sedan blev det min lövbiff med klyftpotatis hihi. Mums! Nu ligger jag i soffan och tittar på Arn Tempelriddaren. Älskar den filmen! Eller, Arn-filmerna. Speciellt efter Israelresan! Dessutom är Bella här under kvällen och natten, hon har brett ut sig ordentligt i soffan och har det hur gott som helst. Älskade hund! Men men, imorgon blir det nog lite träning på förmiddagen och sedan sova och jobba hela natten. Så vi hörs imorgon istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback