Befunnit mig i örebro över helgen

Hej finisar! Hemskt sorry över den dåliga uppdateringen som varit i helgen. Men som ni kanske förstått så har jag befunnit mig i Örebro hela helgen tillsammans med familjen Pålsson. Har haft det supermysigt och haft jätteskoj! Nu idag har jag jobbat hela dagen ifrån halv åtta till halv fyra. Efter jobbet drog jag mig till gymmet, vilket kändes jättebra! Har ju inte varit där på väääldigt länge nu av olika anledningar. Förhoppningsvis är jag inte helt slut imorgon utan hinner träna med Sara innan vi börjar jobba klockan tre. Kände dock att halsen blev lite konstig efter att jag tränat. Men jag är nog bara ovan för tillfället. Är ju sjuk konstant när jag inte tränar och då är det svårt att börja igen.
Efter jobbet blev det lite middag och nu sitter vi här i soffan allesammans och jag bara väntar på att min prins skall komma hem. Han är hemma hos Jocke och har demo. Men nu skall jag fortsätta kika på TV, ha en fin kväll ♥
 
Lille Bobbin förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback