I got a war in my mind

Hej finisar! Vaknade klockan halv åtta idag på grund utav massa oljud i resten utav huset. Pappa, Elisabeth, Tove och hennes lille son hade precis kommit hem ifrån Tyskland. Med sig hade de två små sötnosar, Siri och Rambo. Det är två hundar som har bott på en gård i Teneriffa. Så nu är dom köpta och skall bo hos sina nya ägare. Så vi har alltså en ny liten familjemedlem här för tillfället! Hon är supersöt, dock lite mager men hon lär ju äta upp sig. Otroligt snäll och fint lynne. 
 
Om en och en halv timme beger jag mig till jobbet igen. Idag skall jag ha elev hela dagen hihi. Tur att jag redan vet vem det är, det är inte "min" elev som jag skall ha senare utan idag skall jag ha Marita för att hennes handledare är sjukis. Så det är bara en engångsgrej. Dock får jag träffa min elev nästa tisdag! Spääännande. Men nu skall jag och Robin alldeles strax gå ut och fota lite. Hoppas ni får en fin dag, vi hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback