Snälla förlåt mig

Hej vänner. Det gör så himla ont i mig att behöva skriva detta inlägget. Förra veckan var jag och Robin tvugna att ta ett utav de svåraste besluten någonsin tillsammans. Våran älskade lilla Chabo kommer idag att lämna våran familj. 
Jag och Robin har insett att vi inte har den tiden som krävs för att Chabo skall bli en så bra hund som han bara kan vi, vi har inte tiden att hinna stimulera honom på det sättet som han kräver. På grund utav detta har han börjat med ett destruktivt beteende istället genom att förstöra saker här hemma, skälla non-stop och bara vara allmänt jävlig. Men samtidigt, jag har aldrig älskat en hund så mycket som jag älskar Chabo. Det gör ont i varenda liten kroppsdel när jag tänker på att han inte kommer att vara hemma idag när jag kommer hem ifrån jobbet. Det gör så ont. Mitt mammahjärta skriker att jag lämnar ifrån mig mitt barn, skall det verkligen behöva vara så? Det känns som att jag lämnar honom, att jag är en svikare och en förrädare. Jag lämnar min älskade prins i någon annans händer, men tänk om han saknar oss för mycket? Tänk om det förstör honom till slut? Saknaden utav sina första ägare. Ja, jag har tänkt och tänkt och tänkt. Både jag och Robin har legat otaliga kvällar i rad nu och bara gråtit, hulkat och skakat i varandras armar. Chabo är ju våran. Våran älskade, våran fina fina schäfer som skulle leva med oss föralltid. Han som skulle vakta våra kommande barn, vara en del utav oss för resten utav våra liv. Hur kunde det bli så förbannat fel? Jag saknar honom redan. Jag kommer att sakna honom varje dag i resten utav mitt liv. Men i sådanna här lägen så kan man inte vara egoistisk, även om min kropp bara vill skrika EGOIST ifall det hjälper mig att få ha kvar min unge. Jag kommer gråta så många floder efter idag, bara känna mig allmänt nedstämd och ledsen. Jag kommer aldrig mer att få träffa min älskling igen. Min fina älskade Chabodil.
 
Fyfan vad jag älskar dig. & jag hoppas att du förlåter mig någon dag lilleman, att det var för ditt eget bästa. Du är mitt allt i hela världen, och jag gör det för att du skall få ett så bra liv som möjligt. Även om det inte är med oss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback