Somnade halv tolv

Hej finisar! Sitter på jobbet och det är sååååå mycket att göra. Helt galet verkligen. Det ringer och ringer, och ju mer jag svarar ju längre blir kön haha. Det är precis så det känns! Men vad skall man göra? Det går bara att ta ett samtal i taget.
Känner mig för övrigt som en zombie idag. Somnade inte förrän vid halv tolv igår, slutade ju sent och kom hem sent, sen upp igen klockan sex. Känner mig verkligen helt död. Sov hela bussresan och tågresan till jobbet. Förhoppningsvis blir jag lite piggare när jag har ätit lite efter första fikan. Skall för övrigt gå ut och krama om Åsa lite sen runt ett-tiden. Hon är ju fortfarande utbildare denna veckan och håller till borta vid stampen!
 
Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback