Glömde min bok

Hej vänner! Sitter för tillfället på jobbet. Är inne på nattpass nummer två nu. Älskar att jobba nätter, vet inte riktigt varför egentligen. Men hetsen är inte alls samma nattetid som dagtid. Det är inte överdrivet många som ringer men det är allt några stycken. Glömde för övrigt min bok hemma, DÖDAMIG. Så himla störande! Vad skall jag nu göra om det blir lugnt inatt? Suck.
 
Idag har jag för övrigt inte gjort ett piss. Sov till klockan var tre på dagen. Vaknade av världens huvudvärk och insåg ganska snabbt att jag glömt ta min medicin haha. Vid fyratiden blev det årets första grillning! SÅ HIMLA GOTT. Det blev något kött, korv och potatissallad. Blir lite irriterad när jag inser att jag missat världens värme ute idag. Men men, sov en stund efter maten med. & tur var väl det med tanke på att huvudvärken försvann hihi. Men nu måste jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback