A house of night novel

Hej vänner! Just nu pendlar det mellan ingenting och massor av samtal här på jobbet. Har imellanåt dock hunnit läsa min serie som jag hållt på med nu från och till i en evighet. A House Of Night Novel.
Jag kommer ihåg när Lotta ringde till mig och tviiiingade mig att läsa de här fruktansvärt pinsama, hemska, barnsliga och alldeles jättetöntiga böckerna. För det gick ju inte att sluta läsa! Harregud tänkte jag men gav det en chans. Den första boken som jag läste i serien, Marked, harregud. Jag höll på att avlida. Den var så fantastiskt pinsam och precis lika jobbig som systeryster påstod. Dessutom läste jag den på svenska, vilket inte gjorde det mycket bättre alls.
 
Men trots all den här pinsamheten och all töntighet så var jag fast. Nu är jag på bok nummer 8. Förstår ni eller? Jag läste precis ut bok nummer åtta (som tur är har jag nästa bok hemma) och den var så otroligt spännande. Serien är fortfarande lika jobbig och konstig men jag måste ju veta hur det slutar! Så trofan att jag inte kan sluta läsa. Det enda jag vill nu är att det skall bli film/serie utav böckerna med. Så vem skall man behöva sparka i röven för att det skall hända? Jag googlar och googlar men det enda jag kan hitta är bilder som fans har satt ihop själva. Men när kommer det på riktigt då?! Blir tokig.
 
 
Hittade precis House of night: Legacy som jag råkade klicka hem hihi.

Kommentarer
» Melanie

fin blogg du har! :D

Svar: Tack detsamma! :)
Emma Johansson

2013-04-21 // 20:04:13
URL: http://mellepelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback