Kan fortfarande inte fatta

Hej finisar! Känner mig inte alls lika skakig nu som jag gjorde när jag kom hit till jobbet. Kan inte ens fatta vad som hänt fortfarande haha. Jag är så GRYMT nöjd över sprutan alltså. Helt sjukt! Har dock lite ont i tutten nu men det är ju småpotatis om man jämför vad jag gjort idag liksom hihi.
 
Men men, till lite andra saker nu då. På lördag skall ju jag och Sara ha fest. Är så grymt taggad så det finns inte! Har inte firat min födelsedag med en fest sedan jag fyllde tjugo, och då gick det ju grymt åt helvete! Haha. Det enda positiva var nästan att älskade Mehrad kom dit. Han gjorde min kväll magisk! Älskade vän.
Men denna gången skall jag ju som sagt fira tillsammans med Sara, mina fina vänner och även massa nytt folk! Det kommer bli så himla skoj. Ingen jäkla drama denna gången. Bara ha kul och vara bland mina fina vänner.
 
På tordag skall jag och Sara till stan och kika på lite kalaskläder och annat till festen, sen skall jag fixa naglarna hos fina Tessie (S följer ju självfallet med) och sen blir det direkt hem. Lär ju få sitta där en stund, så det blir nog inte så mycket mer gjort efteråt. Men men, nu skall jag fortsätta jobba! Ha en fin kväll ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback