Varbergs sjukhus

Hej finisar! För det första så är det min älskade mammas födelsedag idag, GRATTIS! Dock hinner jag inte åka hem till henne idag eftersom jag jobbar till tio ikväll, typiskt. Men vad skall man göra? Förhoppningsvis så får hon en toppendag ändå!
 
Idag innan jobbet skall jag åka ner till Varbergs sjukhus. Mer om det tänker jag inte berätta just nu då jag är riktigt nervös över hur allting kan sluta. Men det löser sig nog det med. Efter Varberg blir det direkt till jobbet och kör som sagt hela vägen till klockan tio ikväll. Så mer än så blir det inte idag! Hann ju för övrigt inte byta min telefon igår ändå. Faaaaaan. Vill ju så gärna byta den nununu. Men men, nu skall jag och Robin strax åka! Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback