Valborg

Hej finisar! Valborg alltså. Vad skall ni hitta på idag? Själv jobbar jag ifrån tio ikväll till sju imorgon bitti. Så jag lär ligga lika utslagen i sängen som alla andra imorgon och känna mig bakis haha. Men vad skall man göra liksom?
Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket alls. Kom på vid elvatiden att mitt telefonbyte gått igenom under natten så jag och Robin satt mellan elva och två och försökte kopiera överallting till min nya Iphone 5. Den fungerar för övrigt utmärkt! Så träning blev det ingen idag ändå. Gick och lade mig direkt efter att telefonen blivit fixad.
 
Elisabeths mamma var över en stund  och åt Valborgsmiddag hos oss. Asgod ryggbiff med vitlökssmör på och klyftpotatis i ugnen! Mums. Så nu är jag helt jäkla proppmätt. Köpte trots detta med mig en liten påse med godis som jag skall smaska på ikväll hihi. Men men, ha en fin Valborg så hörs vi imorgon ♥
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback