Nordic Wellness

Hej godingar!
Sitter för tillfället på jobbet. Dagen har gått lite småsegt hela dagen, jag vaknade och åt lite frukost. Sedan har jag suttit och sorterat in mina framkallade kort i ett fotoalbum. Så himla fint blev det hihi. Därefter kom Anna på ett litet besök med sötnosen Sally! Sedan blev det en snabbislunch och direkt i säng!
 
Innan jobbet blev det ett träningspass på Nordic Wellness. Det blev en löprunda på 40 minuter. SÅ SEGT. Det kändes som att benen vägde tio ton var så det blev bara 5 km idag. Bra men inte tillräckligt! Gör om gör rätt som Robins pappa hade sagt. Men jag kan nog bortförklara det lite med att jag har JÄKLIGT ont i nacken idag. Jag har antagligen sovit väldigt konstigt inatt. Så jag kan knappt röra på huvudet haha. Men som sagt, gör om gör rätt. Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
Tumblr | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback