Hello November


Första november. Det är ju inte klokt! Tiden bara springer sin väg för tillfället och jag hinner inte riktigt med att stanna upp och njuta. Är det samma för er?
Jag utgår liksom ifrån den 6 maj när Anton kom till världen, när vårat liv verkligen startade på riktigt. Det har redan gått snart 6 månader, helknasigt!
 
Igår fyllde i vilket fall som helst min prinsessa hela 11 år! Även min svärfar fyllde, dock inte elva. Anyways så spenderades kvällen hemma hos honom så Anton fick fira sin farfar hihi. 
Idag däremot så fyller MIN farmor hela 90 år. Även det är inte klokt. Så ikväll har hon kalas för hela tjocka släkten och skall firas med dunder och brak haha.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback