Besök av mormor och moster

Hello you!
Just nu tar Anton sin eftermiddagslur, om en timme blir det gröt för hans del och vid halv åtta så får han sista vällingen innan läggdags. Själv sitter jag i soffan med ett glas vin och bara njuter. I tre dagar har jag städat, städat och städat. Nu är det rent. Otroligt rent, överallt. Jag är helnöjd! Nu skall det bara hållas rent med haha, vilket är ganska svårt med en bebis hemma. Helt plötsligt är det saker överallt och ingenting är i ordning mer.
 
Idag har min mormor och moster varit här på besök! Så himla mysigt. Dom har aldrig varit här innan så det var extra kul att dom kom. Mer än så har inte hänt idag, jag fick sovit extremt lite inatt då Anton valde att vakna i princip varje timme hela natten. TRÖTTSAMT. Jag började nästan gråta till slut eftersom jag var så himla trött! Usch. Jag verkligen avskyr sådanna nätter. Men som tur är så fick jag sova ut lite på morgonen när Robin tog lilleman. Men nu skall det fortsättas att dricka lite vin och ta det lugnt. Imorgon börjar en ny vecka ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback