Hjälpa till med flytt

Alltså. Dagen. Finns det några ord? Jag är helt slut nu, döende. Kroppen värker tamejfan överallt! Men nu har min syster ett nytt, större och finare hem. Mina systerdöttrar har var sitt fint rum att bo in sig i, Bosse har en trappa att kunna springa upp och ner för! 
 
Dagen började klockan åtta med frukost i gamla lägenheten. Sedan har vi burit, packat lastbil och burit ännu mer. Packat in och ut i hissar, gått i världens längsta korridor med alla möbler men till slut blev vi klara. & hur vi fick ner tvättmaskin och tumlare på nedervåningen? Ja fråga mig inte för jag vet inte själv hur vi gjorde. Men mina armar borde vara typ 7 mil långa nu efter det. Men vad gör man inte? & när man är så trött så skall man inte laga mat. Alls. Jag fick smörpaketet att börja brinna i mikron och pajen rann över, Lisette försökte göra guacamole utan créme fraîche och vi har varit allmänt snurriga.
 
Nu är allt klart och jag ligger utslagen i sängen. Jag har fått pussa och krama min lilla älskling som har sovit hos sin farmor och farfar under natten. & jag har saknat honom så mycket att hela hjärtat har värkt ♡
 

Såhär stod dansken häromdagen i typ 5 minuter.
 



Kommentarer
» Christian

Ja det är härligt att barnen får varsitt rum och lotta ny lägenhet :)

2014-12-01 // 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback