Hej kom och hjälp mig

Hello guys!
Vilken helveteskväll och natt det har varit, och för att inte tala om helvetes dag. Mitt huvud dunkar precis överallt och jag är så lättirriterad så jag skulle kunna börja gråta på direkten. Anton somnade i tid i går, men vaknade redan vid elva. När jag då skall byta blöja på honom så upptäcker jag massa utslag över hela hans kropp. Det ser ut precis som nässelutslag! Jag blir såklart helt hysterisk. Ringer till pappa och springer ner till honom som får titta. Han tror på att det är värmeutslag, och det är ju ganska logiskt eftersom Anton hade feber. Så han fick sova bredvid mig i bara blöja och filt inne i gästrummet. Han sov ganska okej men vakande flera gånger och bara gallskrek precis som att han var skadad. Usch! Som tur var försvann utslagen under natten.
 
Men såhär har även dagen fortsatt. Jag har inte kunnat sätta ifrån mig Anton en endaste sekund under hela dagen. Han har varit helt otröstlig och panikskrikit nästan hela dagen. Jag har fått honom att sova några gånger, men han mår verkligen inte bra. Han har haft feber hela dagen så jag har varit tvungen att ge honom lite febernedsättande. Min stackars lilla prins! Han mår verkligen inte alls bra. & med lite sömn för min del, bara skrik och gråt så blir inte mitt tålamod bättre heller. Dessutom vill han inte vara med någon annan, och det förstår jag ju. Är man sjuk så vill man ha mamma och ingen annan! Men förhoppningsvis så dyker det upp någon tand snarast eller att detta hemska stadium går över! Mitt ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback