Tänkte åka till gymmet

Godmorgon fina vänner.
Vad gör jag uppe så tidigt idag tänker ni? Jo jag vet att jag börjar jobba klockan ett. Men hör och häpna! JAG SKALL PALLRA MIN RUMPA TILL GYMMET. Det har verkligen inte hänt sen urminnes tider. Så idag skall jag träna och sedan åker jag direkt till jobbet och slutar inte förrän klockan tio. Så det kommer bli en lång dag idag! Men vad gör väl det? Det känns faktiskt väldigt bra att vara tillbaka på jobbet och ha lite av ett socialt liv igen. 
 
Nu till något helt annat. Igår fick jag reda på något jättetråkigt och det känns i hela hjärtat. Mina tankar går till alla inblandade och egentligen finns det ingenting att säga vid ett sånt här tillfälle. Men jag önskar att jag kunde göra något för er alla ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback