Libanesen?

Hej fina ni!
Idag hade jag planerat att försöka sova ut eftersom jag börjar först vid tre. Det slutade med att jag sov jättedåligt och vaknade vid halv sex. Försökte sedan sova vidare till nio och det var bannemej från och till! Typiskt. Så idag jobbar jag mellan tre och tolv. Vi har inte gjort något speciellt hemma utan bara tagit det lugnt och myst. Vi var nere och busade lite med morfar på förmiddagen men inte mer än så.
 
För övrigt så glömde jag min mat hemma, så idag får jag springa iväg och köpa någonting gott. Möjligtvis mat ifrån Libanese Grillhouse? Alltså SÅ gott. Det säger jag faktiskt inte nej till! Kanske kan övertala Sara med? Hon börjar senare vid fem. Ja, det får nog bli så hihi. Ha en fin dag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback