Träning för nyblivna mammor

Godkväll!
Det blev en hel del handlat idag på Ikea! Först och främst så träffade vi Antons gammelmormor och gammelmorfar (på Robins sida) och det var sååå kul att ses! Verkligen en överraskning. I vilket fall som helst så blev det köpt tre par lakan, ett par gardiner, underlakan, en mugg till våra tandborstar, handdukar och lite diverse till Anton. Saker som vi VERKLIGEN behövt.
 
I måndags började jag för övrigt att träna med hjälp av boken "träning för nyblivna mammor" skriven av Olga Rönnberg. Godemingud vilken träningsvärk jag haft i magen! Och idag var det dags igen. Min stackars otränade mage fick sig en ordentlig omgång igen haha, men det är vila på söndag tack och lov. 
Imorgon blir det jobb mellan 13-22. Nu blir det sova! Natti.
 

Tänk att detta lilla passet kan få min mage att bli alldeles mörbultad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback