Välkommen till världen!

Godkväll fina ni!
Igårkväll kom Robin och hämtade mig på jobbet, när vi kliver ur bilen hemma ser jag att Anton inte är med. Nej han fick stanna hos farmor och farfar inatt och har spenderat dagen med alla dagbarn. Så han har haft en riktigt rolig dag helt enkelt!
 
Jag och Robin fick sovmorgon, jag har hunnit träna, tvätta, vi har ätit lunch ihop och hämtat hem vår lilla älskling. Så det har varit en lugn dag! Nu ligger jag i sängen och är riktigt trött, imorgon är det utbildning hela dagen på jobbet så det blir upp i tid.
 
För övrigt så vill jag bara säga stort grattis till min fantastiskt fina kusin som idag har välkomnat sin son till världen. Han är verkligen helt gudomligt fin och hur söt som helst. Du är så efterlängtad lilla vän ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback