Plats hos dagmamma

Hej fina ni!
Vilken jäkla dag vi har haft idag jag och Sara. Det började med att tåget var inställt, så vi fick stå i en evighet och vänta på nästa tåg i kylan, vilket även gjorde att vi i princip kom sent till jobbet. Sedan hade Sara problem och självklart så är hennes problem mina problem. Så detta försökte vi ordna med halva dagen! Vad gör man inte för sin partner in crime?
 
Men vet ni vad som hände innan vi slutade? Jag fick ett mail om att Anton har fått plats hos en dagmamma i början av augusti! Så himla skönt. Vi sökte ju dagmamma i förstahand och förskola som andra och tredjehandsval. Helt perfekt med andra ord! Hade tänkt ringa till hon som är ansvarig för dagmammorna här i Vallda och kolla om vi kan åka hem och träffa dagmamman innan det är dags. Säkert inga problem!
Samtidigt som det känns skönt att veta att Anton skall börja gå hos en dagmamma så känns det ändå lite sorgligt att inte ha honom hemma längre, vart har min lilla bebis tagit vägen? Min lilla lilla bebis. Nä. Jag får nog börja tjata på Robin om en ny liten knodd hihi ♥
 
 
 

Kommentarer
» Caroline - Mammalivet på Gran Canaria

Vilken sötnos!
Bebis tiden går så otroligt fort!

Svar: Ja det går såååååå fort! Vart tar tiden vägen?Såg din lilla sötnos med hihi. Så fin!
Emma Johansson

2015-03-17 // 15:01:39
URL: http://carrosungar.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback