Utvecklingssamtal med My

Hej finisar!
Nu är min jobbdag slut och jag väntar på att pappa skall bli klar på vattengympan så att vi kan åka hem tillsammans. Jag orkar verkligen inte ta tåget och traska över den blöta ängen idag. Så då väntar jag en stund istället och åker med pappsen! Helt okej.
 
Imorgon blir det jobbdag, samma tid som idag. Skillnaden är bara att jag kan åka med Sara till jobbet och förhoppningsvis hem med! Jag har nämligen tagit semester sista tre timmarna för att kunna följa med min systerdotter på utvecklingssamtal. Man får helt enkelt hoppa in som extraförälder när det krisar. Min lilla loppa är så stor nu ♡
 
 
Tänk att du också varit såhär liten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback